Vitaelife Pharma Vitamin D3 – atzinumi un cenas

[Total:    Average: /5]

Sveiki, draugi!

Jūs esat pārliecināts, lai iegūtu pietiekami daudz D vitamīna?

Kā noteikt, kāpēc mums to vajag, un kāpēc tas ir tik svarīgi, ka mēs vēlamies zināt?

Bez tam, es jums saku, ka tas ir ļoti svarīgi zināt, jo īpaši rudenī un ziemā!

Kāpēc?

Lasīt tālāk, informācija būs interesants, informatīvs un praktisks!

Šajā rakstā, jūs uzzināsiet:

D vitamīns – “saules vitamīna”

Tas D tā saucamā vitamīnu, kas kniedētas uzmanību zinātnieku.

pētījumiem, kas ir veltīti šī vitamīna numurs, jau sen ir pārsniedzis 30 tūkstošus.

Šī viela ir oficiāli atzīts par narkotiku, kas var ievērojami uzlabot dzīves kvalitāti un veicināt tās ilgmūžību.

Kas ir D 3 vitamīns?

D vitamīns (calciferol) ir taukos šķīstošs divas galvenās formas: ergocalciferol (vitamīns D2) un holekalciferols (D3 vitamīns)

.

Tomēr abi veidi ir ļoti līdzīgi darbībā, un nākotnē mēs nebrauksim, lai atdalītu tos, BET ņemot vitamīna piedevas, pārliecinieties, lai izvēlētos visvairāk aktīvo dabisko formu D3 vitamīna !!!!

Diemžēl, ņemot vērā to, ka lielākā daļa no mums, lasot šīs rindas, kas nav dzīvo karstā dienvidu valstīs, un to, kas “vasaras”, mēs saucam par spēku trīsdesmit dienas, patiešām karsts un saulains (un – labākajā gadījumā !), runāt šeit par pietiekamu daudzumu D vitamīna organismā vidusmēra cilvēks nav nepieciešama vispār …

Bet šis vitamīns ir ļoti svarīgi!

Šis vitamīns ir goda uzdevums.

Kā jūs varat pārbaudīt sevi personīgi, piemēram aizraujošu solījumi, patiesība, draugi?

Tas ir tas, ko man bija darīt tajā laikā, un ļoti uzmanīgi pētīja visu, kas attiecas uz šo vitamīnu.

un konstatēja, ka D vitamīns ievērojami spēj uzlabot gandrīz katra orgāna !!!

Izklausās panaceja!

Amerikāņu pētnieki apliecināt, ka tad, kad auksti jums ir nepieciešams, lai ne tikai C vitamīnu, bet arī D vitamīns!

angļu zinātnieki apliecināt, ka bez pietiekami daudz šī vitamīna organismā ir gandrīz neiespējami izārstēt sirds un asinsvadu slimības.

eksperti no Dienvidkorejas veiksmīgi ārstēti ar D vitamīnu tuvredzība.

Zinātnieki ASV burtiski “nogalināti” pasaulei savu pētījumu rezultātus, kuras būtība vārīta uz leju, lai šādu: fiziskā formā personas atkarīgs no šīs “Saules materiāls” asinīs , tas ir, jo vairāk mēs, plānāks un sportiskāku kļūt.

Tas bija pēc tam, kad šis pētījums arvien vairāk zinātnieku sāka identificēt D vitamīnu hormonu, kas, protams, tās struktūra bija ļoti līdzīga struktūra hormonu testosteronu (kas, starp citu, ir atbildīga par dedzināšana ķermeņa tauku un iegūt muskuļu !).

Zinātnieki visā pasaulē ir solidaritāte viņu kopīgo viedokli, ka šis vitamīns spēj dot spēcīgu aizsardzību pret vēzi.

sievietēm ar normālu D vitamīna līmeni asinīs parādās daudz retāk ļaundabīgi audzēji, krūts un olnīcu.

Bez tam, jebkurš pieredzējis ginekologs un urologs zina, ka bez pietiekami daudz šī vitamīna organismā ir grūti paļauties uz veselību reproduktīvo sistēmu.

Daudzi pētījumi liecina, ka D vitamīns regulē vielmaiņu kalcija un fosfora organismā, veicina kaulu mineralizāciju spēkā ogļhidrātu vielmaiņu, holesterīna un veselīgu sirds un asinsvadu sistēmu, kā arī veicina spēcīgu vēža profilakses rahīts bērniem, aizdzen depresiju un slikti domas un pat palīdz novērst cēloņus matu zudums!

avoti vitamīna D

Sunlight ietekmē mūsu āda ražo šo vitamīnu, pārtiku, kas satur D vitamīnu, un īpašas preparātus vitamīna -. Šeit ir trīs avoti, ar kuriem mēs varam nodrošināt, ka jūs sniedzat savu ķermeņa vajadzīgo daļu

Ko man darīt?

Šeit mēs nonākam pie palīgā brīnišķīgajiem tā saukto “farmaceitisko preparātu” šī vitamīna.

Tas nozīmē, ka labākais (un pamatoti), risinājums būtu no šiem trim avotiem kombinācija:

  1. palikt sauli,
  2. barība, kas satur D vitamīns
  3. vitamīns, ka jūs varat iegādāties.

Ja jūs to darāt, jāuztraucas par savu veselību un jāuztraucas par sliktu garastāvokli un priekšlaicīgas novecošanas, protams, nav!

Iemesli, kāpēc mums nav iegūt pietiekami daudz vitamīna D

88% no pasaules iedzīvotāju piedzīvo būtisku šī vitamīna trūkums!

Kā tā?

Faktiski, tas ir pierādīts, ka tikai 30 minūtes saulē, kas notika no plkst.10 līdz 3 PM trīs reizes nedēļā ir pietiekami, lai papildinātu D vitamīna organismā!

Jā. Bet sauļošanās izmantošana tikai ar SPF 8 gandrīz pilnīgi neitralizē savu produkciju! Un palikt ēnā “ēd” 60%, vajadzētu saņemt saules enerģiju!

Turklāt, pat iedzīvotāji dienvidu valstīs, kur saule spīd 365 dienas no 365, diezgan bieži reģistrē trūkumu D vitamīna!

Daudzi no viņiem nav tik vienkārši nav izmantot saules, daudzi no tiem ir, piemēram, nav pat dzirdējuši sakarā ar to, ka mēs nedzīvojam attīstītajās valstīs, piemēram, mums, un tikai ļoti slikti.

Vēl – vairāk …

Papildus izmantojot sauļošanās, ražošanas D vitamīna samazina:

  1. biežas neesamības no saules gaismas.
  2. Vecums (ar vecumu mūsu āda nav tik spējīgs ražot šo vitamīnu, kā jaunībā, diemžēl …).
  3. laiks gadā (rudenī, ziemā ir tikai katastrofa šajā ziņā).
  4. Tumša āda (tumša āda rada daudz mazāk D vitamīnu).
  5. pamatslimību no ķermeņa.
  6. Bieža tējas un kafijas.

Cik bīstams deficīts “saules vitamīna”?

Pētījumi pastāstīt mums, ka trūkst D vitamīna daudzums organismā:

  • 20% palielina risku, kaulu lūzumu,
  • 20% kļūst lielāka varbūtību sirds un asinsvadu slimībām,
  • 35% paaugstināts risks iegūt diabētu
  • 50% – risks multiplās sklerozes,
  • 25% paātrina biežumu Oncology,
  • gandrīz 100% cilvēku netrūkst D vitamīna novērots nomākts prāta stāvokli un depresīvu garastāvokli,
  • 70% cilvēku ir nepilnīga šī vitamīna slikto matu, nagu un ādas.

100% no cilvēkiem ar nepietiekamu daudzumu D vitamīna organismā ir pastāvīgs nespēks, nogurums, miegainība, un zemu veiktspēju.

situācija ir līdzīga: “Es pamodos, dzēra kafiju un jau noguris.”

Dienas deva vitamīnu D

Cik daudz D vitamīna mums vajadzētu saņemt katru dienu, lai pārliecinātos, ka mūsu organisms nav cieš no tās trūkumu?

augstākā terapeitisko devu uz vienu pieaugušo (ārstēšanai) – ne vairāk kā 3000 SV un 5000 IU. Tā notiek, ka D vitamīns tiek ievadīts augstākām devām, ja tā līmenis ir kritiski zems.

vecumā no 18 līdz 50 gadiem, optimālo devu 600-800 IU.

Over 50 gadus -. No 800 līdz 1000 SV dienā

Grūtnieces un zīdītājas vajadzētu saņemt no 800 līdz 1200 SV D vitamīna dienā.

Ja slimības (malabsorbcijas D vitamīna, aptaukošanās, un tiem, kuri lieto ilgtermiņa zāles epilepsijas ārstēšanai, AIDS, kortikosteroīdu un dažādi pretsēnīšu līdzekļiem) var būt nepieciešams papildināšanu D vitamīna devās divas līdz trīs reizes dienā prasību viņa vecumam grupa.

ASV institūta medicīnas iesaka bērniem no 0 līdz 12 mēnešiem, lai dotu 400 SV D vitamīna, nekā 1 gadu 600 SV.

Jebkurā gadījumā, pirms Jūs sākat lietot D vitamīnu, noteikti konsultējieties ar savu ārstu, ja Jums ir kāds no slimības, un vienmēr ir ļoti rūpīgi izlasiet lietošanas instrukciju par narkotikām, ko jūs pērkat, jo D vitamīnu, ir ar dažādām deva!

Kaitējums no pārdozēšanas vitamīna D

lietošanu D vitamīna galvenais ir nevis pārspīlēt to, šeit ir “vairāk ir labāk” princips nav piemērots.

Pārāk daudz šīs vielas spēj ļoti paša negatīvo ietekmi uz veselību.

Ja lieko D vitamīna var attīstīties pārkaļķošanās artērijas, kā palielināt savu stingrību, un tas, savukārt, var veicināt attīstību, slimības, sirds un asinsvadu sistēmas, kā arī var izraisīt veidošanos nieru akmeņiem.

Bet pārdozēšana D vitamīna nekad “notiek” vienā brīdī, un visbiežāk tas notiek ar pārmērīgu patēriņu šī vitamīna uz diezgan ilgu laiku – mēnešus, vēl vairāk

.

Pārdozēšanas simptomi vitamīna D

Kā noteikt, kādā organisms norāda, ka viņš cieš no hipervitaminozes šī vitamīna?

  1. slikta dūša, caureja, pastāvīgs aizcietējums, ēstgribas trūkums, vemšana, palielināta slāpēm.
  2. Apgrūtināta elpošana, elpas trūkums slodzes laikā.
  3. muskuļu sāpes, galvassāpes, sāpīgums locītavās.
  4. krampji, drudzis, “lec” spiediens.
  5. Trūcīgs urīns, nieru iekaisums, asinis urīnā, un klātbūtne olbaltumvielu un leikocītu.
  6. krass pavājināšanās imunitāti, biežas saaukstēšanās.
  7. Par cianoze ādas izskatu.
  8. sirdsklauves, aritmija, augsts asinsspiediens.
  9. aknu palielināšanos.
  10. Laboratorijas pētījumi par asins, tas atklāj augstu kalcija saturu un samazināšanās fosfora koncentrācija.

Ja ir aizdomas par pārdozēšanu, narkotiku jāatceļ nekavējoties, un izsekot -. Izzust ja simptomi

Ja nepazudīs, tad sazinieties ar ārstu un veikt analīzi par to saturu, D vitamīna līmeni asinīs, un pēc tam -. No situācijas

Ko pārtikas produkti satur D vitamīnu

galvenie avoti D vitamīna ir zivju aknas, tauku lasi, sardīnes un tunzivis.

mazliet mazāks par šī vitamīna ir iekļauts dažu eļļu, vistas aknas, dzīvnieku aknas, olas, siers, krējuma un krējumu.

No augu valsts izcelsmes pārtikas produktiem, lai atbilstu D vitamīna daudzums sēnes, pētersīļu, un nātres.

reti tas ir atrodams augļi, dārzeņi un graudi.

Bet, lai saņemtu ikdienas prasību D vitamīna no pārtikas nav tik vienkārši.

Lai aizpildītu ikdienas prasību šī vitamīna, man ir ēst aptuveni 100 gramus tunci, 400 g liellopu aknas, 5 olas.

Vai tik daudz kā 800 grami siera!

Vai! – 200 grami laša un vairāk nekā kilogramu mencu

Vai tas ir iespējams? Diez …

Neliels daudzums D vitamīna, kas ir atrodams sviestu, sieru, aknu, krējumu un pilna tauku satura pienu, olu dzeltenumus, zivju olas, daži sēnes, protams labas, un tas viss, lai ēst, bet tas nav pietiekami.

Un cik daudz viņiem ir nepieciešams ēst tad, ja, piemēram, 100 gramu sviesta satur tikai 35МЕ D vitamīnu, un 100 gramus olu dzeltenumu – 25 SV aknās – tikai 50 metru attālumā no pludmales

Bez komentāriem …

Un tomēr, labākais produkts šajā sakarā ir mencu aknu eļļa, tā ir bagāta ar D vitamīnu no visa saraksta vitamīnu saturošus produktus.

Bet lieta ir dārga, ne visi var ēst šos gardumus katru dienu …

Kādas citas interesantas lietas es uzzināju par D vitamīna?

Interesanti fakti:

  • Izrādās, ka “saule vitamīns” nav bail no termiskās apstrādes (atšķirībā no daudziem citiem vitamīniem).
  • Par veselīga cilvēka aknas var uzkrāties par visu gadu uz priekšu no nepieciešamā apjoma D vitamīna.
  • Pārtikas rūpniecība ražo speciāli bagātināts ar D vitamīnu maizi.
  • Amerikā ļoti populāri piena produkti (piens, siers, jogurts), bagātināts ar D vitamīnu, un tas ir diezgan pamatots, jo piena produktos satur vitamīnu K, kas “strādā” kopā ar D vitamīnu, lai samazinātu lūzumus trausli kauli.
  • Efektīvi calciferol veidojas organismā ar rīta un vakara saule.

nozīme D vitamīna bērniem.

Tas ir ļoti skaidri trūkumi (trūkums) no D vitamīna, ir acīmredzams maziem bērniem vecuma līdz 3 gadiem, un tas rada diezgan lielu bažas par ārstiem, kuri nekad riepa runā par to, kā bīstams trūkums šī vitamīna, lai bērni.

  • Kas notiek bērniem ar hronisku deficītu D vitamīna?

kaulu augšana bērns ir palēninājusies, izjauca viņu normālu veidošanos, tie kļūst mīksti, porains, kas galu galā noved pie rahīts.

Bērniem, kas vecāki par 3 gadiem simptomi ir mazāk izteikta nekā bērniem līdz trim gadiem, tomēr konstanti trūkst D vitamīna joprojām rada lielu apdraudējumu un apdraud osteoporozes attīstību, kurā kauli kļūst trausli, plānas, un visi, pat vieglākie, visvairāk traumas var izraisīt nopietnas kaulu lūzumiem.

Jums jābrīdina, ja bērnam:

  • ēstgribas zudums;
  • muskuļu vājums, krampji;
  • nogurums, bieža vājums;
  • miega traucējumi;
  • mainīt bērna uzvedību – moodiness, letarģija, kautrīgumu;
  • pastiprināta svīšana;
  • nieze, it īpaši galvas zonā;
  • lag in fizisko attīstību.

Visi šie var būt pazīmes sākšanos rahīts!

nepieciešamība pēc papildu papildināšanu D vitamīna tiek uzturēta līdz 18 gadiem, līdz skeleta nav pilnībā izveidota.

Īpaša uzmanība tiem bērniem, kuri:

  • dzīvo ziemeļu reģionos vai teritorijās ar augstu piesārņojuma atmosfēras gaisu;
  • no dzimšanas ir tumša āda;
  • ilgu laiku, ir tikai un vienīgi ar krūti, jo krūts piens satur minimālu daudzumu D vitamīna (gadījumā, ja mamma nepieņem viņam papildus vitamīnu produktu);
  • pietiekami daudz laika ārā.

Pediatrs var noteikt, ņemot pareizos medikamentus bērniem jau ar mēnešu vecuma, lai novērstu, it īpaši, ja jums ir aizdomas, iespējamo attīstību rahīts.

calciferol maisījumi ar A, C un E. tas ir svarīgi, lai ņemt to vienlaikus ar šiem medikamentiem, kas satur pietiekamu daudzumu kalcija, vai kā daļa no multivitamīnu kompleksu.

Jums arī vajadzēs apsvērt, ka calciferol ir taukos šķīstošs vitamīns, tāpēc, lai asimilēt ķermeņa būtiski tauki.

Nekad pārsniegt devu D vitamīna, kas piešķirtu ārstu, lai jūsu bērnam, tas ir bīstami!

kontrindikācijas ņemot vitamīna D

Es nekad riepa no atkārtojot, ka tas ir vienmēr, pirms lietot medikamentus, jums vajadzētu konsultēties ar savu ārstu, jo īpaši, ja jums jau ir kādas slimības!

Vispārējās kontrindikācijas ņemšanas D vitamīna ir:

  • Individuālais neiecietību no narkotikām.
  • TB.
  • bojājums uz sirdi.
  • Akūta un hroniskas slimības, aknu un nieru.

Drugs kopā ar D vitamīnu

Tie ir pieejami košļājamo tablešu un tabletēm, izšķīst eļļas pilienu, aerosolu un gelu želatīna kapsulās.

Ir zāles, ar jebkuru garšu (piemēram, vaniļas).

Bērniem D vitamīns tiek ražots kā konfektes un pilieni ogu vai augļu garšu, ar garšu, gumijas un konfektes.

Ražotāji ir parūpējušies un vegano. Tie ir varianti augu D3 vitamīna bez lanolīns saturu

Tiek uzskatīts, ka šie vitamīni (ar aerosola veidā) ir pārstrādāti daudz ātrāk, un pie reizes efektīvāka nekā tradicionālie (tabletes un kapsulas).

Kad un kā D vitamīns?

D vitamīns parasti uzsūcas bez grūtībām.

Lai panāktu labāku uzsūkšanos, daudzi ārsti ieteiktu ņemot to kopā ar maltīti, kas satur taukus.

Šajā gadījumā akceptētiem D vitamīna, vai tas ir kapsulas, tabletes vai pilieni būs vērtību tās sagremojamība.

Laikietilpīga: bieži ir ieteikumi par D vitamīna lietošanu pārtikā vai nu no rīta, vai dienas laikā, bet jebkurā gadījumā tā bija pirmā puse no dienas, jo tiek uzskatīts, ka šajā gadījumā, D vitamīns ir uzsūcas labāk.

Ja esat iegādājies D vitamīnu formā aerosols, tas spray to vienreiz zem mēles.

Ja esat iegādājies D vitamīnu formā košļājamās tabletes, atcerieties, ka košļājamās tabletes, nav uzreiz norīt tāpat kā parastās tabletes vai kapsulas.

Tie ir sūkātas / košļāt, sajaucot ar viņa siekalām, AI tikai tad norīt.

Kopsavilkums

Kā es rakstīju iepriekš, D vitamīns, vajadzīgajā daudzumā, lai iegūtu tikai no pārtikas vai caur saules iedarbības, ir gandrīz neiespējami.

Tāpēc vienīgais labākais risinājums ir iespēja papildus ņemšanas D vitamīna piedevas (pārtikas bagāti ar D vitamīnu, saule nav atcelts!).

Nu, draugi, ņemot vērā to, cik svarīgi, lai mūsu veselību un skaistumu D vitamīna, man tika noteikta tagad ņemt to regulāri.

Tāpēc ganāmpulka up par svaigu lasi, sauļoties un katru dienu! -. Veikt nepieciešamos summu kvalitāte vitamīna D turklāt tas nav apgrūtinoši

Īpaši un veselības Beauty -? Lietām, ko mēs darām, pa labi

Vai jūs ar mani?

Un jūs D vitamīns? Rakstiet man komentāros, vai jūs domājat, ka ir ļoti svarīgi?

Visi šodien.

Ar tevi Alain, Līdz nākamajai reizei, draugi! Em>

JOIN Manas grupas sociālo tīklu

About Šandors Lazovskis 383 Articles
Pārgājieni atkarīgais, Shiba-inu cienītājs, audiofīlu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. Izgatavošanas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godīgiem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem