žinios

Vitaelife Pharma Omega 3 – cik tas maksā un vai ir vērts pērk

Modes veselīgu dzīvesveidu, ir ļoti labs, bet ne pārāk cītīgs. Tā, piemēram, darbojas uz aptieku ar vitamīniem. Īpaši bieži pēdējo gadu laikā, kas minēts tā sauktās omega-3, -6, -9. Ja viņi ir tik nepieciešami mūsu organismam, piemēram, omega-3? Kas ir lietderīgi ņemt taukskābes un kam?

Kas ir nepiesātināta taukskābe?

Mēs visi zinām, ka pārtikas produkti ietver trīs galvenās kategorijas barības vielu: olbaltumvielas, taukus un ogļhidrātus. Bet ne visi zina, ko viņi ir noderīgi vai kaitīgi. Olbaltumvielu un ogļhidrātu ir celtniecības bloki vairumā šūnu mūsu organismā, kas padara to ļoti svarīgi. Bet tauki mēs uztveram kā kaut ko pilnīgi nevajadzīgu un pat kaitīgas (aptaukošanās, ateroskleroze uc). par skaistumu un veselību. Bet kāpēc tad mēs ārsti iesaka tādas narkotikas kā zivju eļļa un omega-3? To cena ir zema, un mēs bieži tos ignorēt.

Pirmkārt, tāpēc, ka tauki ir enerģijas rezerve mūsu organismā. To skaits uzturā veselīgu persona nedrīkst būt mazāks par 40%. Un turklāt, tie ir barotnes un šūnu sintezēt daudzi savienojumi, kas nepieciešami normālai darbībai visu orgānu un sistēmu.

Bet tās ietekme uz ķermeņa tauku ir ļoti atšķirīgi. Overabundance piesātināto taukskābju, kas ietverti no dzīvnieku izcelsmes pārtiku, noved pie sirds un asinsvadu slimībām un aptaukošanos, kā arī nav no tiem -. Ir sausu matu un ādas, apātija un General uzbudināmība, depresija

polinepiesātināto taukskābju, piemēram, omega-3, omega-6 un -9, ir nepieciešams mūsu veselībai. Tie ir iesaistīti vairumā ķīmiskajiem procesiem organismā. Bet visvairāk vērtīgs, un visvairāk pietrūkst, tiek uzskatīti par omega-3. to, kas ir labi ēst -. Viņi zina vislabāk grūtniecēm un jaunajām māmiņām

Kādas ir omega-3?

polinepiesātinātās taukskābes omega-3 visvairāk ietekmē veiktspēju šādu funkciju un sistēmu organismā:

  • Sirds-asinsvadu sistēmu. Pietiekams daudzums Å¡Ä«s vielas nodroÅ¡ina normālu holesterÄ«na lÄ«meni asinÄ«s, tas ir, pazemina “sliktā”, kas nogulsnējas uz asinsvadu sieniņām. ArÄ« izmantoÅ¡ana omega-3, ārstējot sirds problēmas mazina asins trombu veidoÅ¡anās risku un padara asinsvadus daudz spēcÄ«gu un elastÄ«gu.
  • muskuļu sistēma. Nepiesātinātās taukskābes omega-3, omega-6 veicina labāku asimilācijas kalcija tādējādi uzlabojot kaulu stiprÄ«bu, aizsargājot pret osteoporozi. Omega-3 aizsargā arÄ« locÄ«tavas, padarot tos daudz veikls, tas ir, novērÅ¡ artrÄ«tu un tā variantus.
  • nervu sistēmu. Ar ilgtermiņa deficÄ«tu omega-3 cilvēku uzturā traucēta komunikācijai starp nervu Å¡Å«nām smadzenēs, kas provocē attÄ«stÄ«bu slimÄ«bu, piemēram, hronisks nogurums, depresija, Å¡izofrēnija, bipolāri traucējumi un daži citi.
  • Ādas, matu, nagu vispirms atspoguļo trÅ«kumu omega-3. Ko ir lietderÄ«gi izmantot Å¡o vitamÄ«na kapsulas? Tātad jÅ«s varat visvairāk ātri ārējiem efektiem. Matu noslāņoties, kļūs gluda un spÄ«dÄ«ga, uz sejas pÅ«tÄ«tes pazÅ«d, un nagi ir spēcÄ«gas un gludas
  • Daudzi onkologi saka, ka trÅ«kst omega 3, var izraisÄ«t krÅ«ts vēzi, erekcijas un kolu.

Omega-3 grūtniecēm un bērniem

Būtiskākās polinepiesātinātās taukskābes sievietēm grūtniecības un zīdīšanas laikā. grūtniecības laikā viņi ir aktīvi iesaistīta veidošanos, smadzeņu un perifēro nervu sistēmu no bērnu, tāpēc sievietes ķermenis katru dienu dod bērnam par 2 gramiem omega-3. KAPSULAS dabisko zivju eļļu vai sintezēto ar skābi šajā gadījumā būs ļoti efektīvs, lai nodrošinātu nepieciešamo daudzumu vitamīnu no pārtikas ir problemātiska, jo īpaši, ja toksikoze.

Ja nesniedz grūtnieci ar normālu omega-3, var būt risks vēlā toksikoze, priekšlaicīgas dzemdības, un depresiju.

Signs of deficītu, piemēram, taukskābes omega-3

Pašsaprotama pazīme deficīta polinepiesātinātās taukskābes omega-3 ir pasliktināšanās ādas matiem un nagiem. Mati kļūst matēta un sausa ar split galiem un blaugznām. Pinnes, izsitumi un zvīņošanās uz ādas, var arī runāt par to, ka nav šīs skābes organismā. Nagi sāk noslāņoties un nojauktu, kļūstot blāvi un raupja.

Citas pazīmes ir depresija, aizcietējums, locītavu sāpes, hipertensija.

Dienas temps

Nosakot ikdienas ienākumus omega 3 (kapsulas tas būs, vai pārtikas patēriņu – neatkarīgi), jums ir nepieciešams atcerēties, ka ķermenis, šīs skābes netiek sintezēti, attiecīgi, mums ir jāsaņem visa krājumus no ārpuses . Katru dienu vesels cilvēks vajadzētu saņemt no 1 līdz 2,5 gramiem polinepiesātināto taukskābju omega-3 un no 4 līdz 8 gramus omega-6.

grūtniecības un zīdīšanas bērnam sievietes pieprasījums omega 3 palielinās līdz 4-5 gramiem dienā. Turklāt, ieteicamā deva narkotikas, pamatojoties uz omega 3 (instrukcija lietošanai būtu jāpārbauda obligāti), palielinās šādos gadījumos:

  • aukstajā sezonā;
  • sirds un asinsvadu slimÄ«bu (hipertensija, ateroskleroze);
  • , kad psiholoÄ£iska depresija, depresija;
  • , kas paredzēts vēža ārstēšanai.

vasarā un zems asinsspiediens, ir ieteicams, lai ierobežotu pārtikas produktus, kas satur omega-3.

Pārtikas produktus ar augstu omega-3

Ir trīs galvenās kategorijas produktiem, kas satur maksimālo daudzumu polinepiesātināto taukskābju. Šo augu eļļas, zivis un rieksti. Protams, omega-3 un citu pārtikas produktu, bet daudz mazākām summām. Uzziniet vairāk par saturu, polinepiesātinātās taukskābes omega-3 uz 100 gramiem pārtikas pieejamajiem mums pateikt tabulu.

Zivju жир99Семена льна18Печень трески15Рапсовое масло10,5Оливковое масло9Грецкие орехи7Скумбрия5Тунец, сельдь3Форель, лосось2,5Палтус1,8Соя1,5

Ļoti saturs minerālu uzturvielu dažādos produktos ir atkarīgs no metodes to audzēšanas, sagatavošanas un patēriņu. Piemēram, ar marinētiem gurķiem vai kūpinātas zivis viņas visu piegādes no omega-3 tiek zaudēta, bet saglabājot eļļā saglabā taukskābes.

Tāpēc ir svarīgi, lai uzraudzītu ne tikai uzturs, bet arī ar pareizu gatavošanas.

Omega-3 lietošanas instrukcijas

Ja jūs nolemjat, lai aizpildītu trūkumu taukskābju organismā caur farmācijas narkotikām, vislabāk ir konsultēties ar savu ārstu un izlasiet norādījumus ieteikto līdzekli.

Standarta metode izmantošanai visiem produktiem, kas satur omega-3 (cena ir atkarīga no izejvielu kvalitātes un ir teikt, lai sāktu at 120 … per pack), liecina divējādi -. Profilakse un ārstēšana

Kad konstatējusi, ka šīs taukskābes organismā zāļu jāņem 2-3 kapsulas dienā pēc ēšanas vienu mēnesi. Ārsta ieteikums var atšķirties no tā, kas aprakstīta lietotāja devās atkarībā no pacienta stāvokļa.

Lai novērstu visu savu ģimeni var veikt aukstajā sezonā sagatavošanā ar omega-3, kas ir noderīga bērniem, kas vecāki par 12 gadiem un pieaugušajiem ņem 1 kapsulu dienā trīs mēnešus. Lai Bērniem deva ir jāpiešķir pediatrs.

Kontrindikācijas

Ar piesardzību un ārsta uzraudzībā, jums vajadzētu lietot narkotikas ar omega-3 cilvēkiem ar slimībām, nieru, aknu un kuņģa, kā arī vecuma.

Nav ieteicams Å¡os medikamentus:

  • , ja Jums ir alerÄ£ija pret zivju eļļu;
  • kad nieru mazspēja un akmeņi žults vai urÄ«npūšļa;
  • tuberkuloze laikā;
  • slimÄ«bas, vairogdziedzera.

Kā pareizi lietot taukskābi?

protams, maksimāli noderīgu vielu un vitamīnu, kas iekļauti svaigu pārtikas produktu vai pakļauti minimālu apstrādi. Tas pats būtu jāattiecina uz produktiem ar augstu Omega-3, kas ir noderīgi ievērot šādus noteikumus:

  • Augu eļļa izmantot salātiem, kā tad, kad cepÅ¡anai lielu daļu no taukskābju tiks iznÄ«cināti. Starp citu, saglabāt eļļu prom no saules – pudelēs tumšā stikla
  • .

  • Linu sēklas ir arÄ« vislabāk pievienotas neapstrādāta salātiem vai kā piedevu, kas gatavajiem ēdieniem.
  • Zivju vēlaties izvēlēties neapstrādāta, nav sasalis.
  • Ēšanas 5-10 kodolu valrieksti, jÅ«s nodroÅ¡ināt ikdienas prasÄ«bu omega-3.

Atcerieties, ka augstas kvalitātes un veselīgs ēdiens spēj apmierināt mums polinepiesātināto taukskābju. Ja pareizi izstrādāta diētu jebkuru papildu narkotikas, jums ir nepieciešams.

Å andors Lazovskis

Pārgājieni atkarīgais, Shiba-inu cienītājs, audiofīlu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. Izgatavošanas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godīgiem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem

You may also like...